Pilihan dan diet alternatif | Almased®

Pilihan dan diet alternatif

Selain Almased® ada beberapa alternatif, ada yang kelihatan lebih menjanjikan dan ada yang kurang menjanjikan. Namun, cara terbaik dan paling semula jadi untuk menurunkan berat badan adalah untuk pesakit bersenam a diet dan merancang senaman bersama doktor atau pakar pemakanan. Secara amnya, sukan harus selalu disatukan dalam kehidupan setiap pesakit, walaupun berjalan kaki atau berbasikal cukup mencukupi.

Di samping itu, pesakit harus mengikuti a kesihatan-sedar diet, dengan banyak buah dan sayur-sayuran dan kurang lemak dan gula, untuk mencapai penurunan berat badan jangka panjang tanpa kesan yo-yo. Terdapat pelbagai jenis diet alternatif untuk Almased®. Bergantung pada pesakit dan penurunan berat badan yang diinginkan, diet yang berbeza mungkin ditunjukkan.

Pilihan a diet boleh dibincangkan dengan doktor. Sebilangan besar diet ini bertujuan untuk perubahan diet dengan perubahan metabolisme tubuh sendiri. Diet yang sihat dan seimbang serta aktiviti fizikal yang teratur sangat menentukan kejayaan jangka panjang diet.

Diet Almased® tergolong dalam kumpulan diet Formula. Di sini, makanan digantikan dengan produk pengganti yang kaya dengan protein, sementara produk yang kaya dengan karbohidrat dielakkan. Selalunya tidak ada kejayaan yang berkekalan dan terapi sangat mahal.

Alkali berpuasa bertujuan untuk mengurangkan lebihan asid dalam badan melalui pengambilan 'produk asas' (buah, sayur, air, teh herba). Dalam detoksifikasi diet (diet detoks), produk yang diproses (gula, tepung putih, gluten, ragi) dielakkan untuk membuang kemungkinan toksin dari badan. Selang berpuasa (mis. 5: 2 berpuasa) bertujuan untuk beberapa hari puasa dalam seminggu, di mana hanya minuman berkalori rendah seperti teh atau air yang boleh diminum. Dengan insulin diet pemisahan makanan, makanan kaya karbohidrat dan protein dipisahkan antara satu sama lain. Di samping itu, hanya makanan rendah karbohidrat yang dimakan pada waktu petang untuk mengurangkan waktu malam insulin melepaskan.

Berapa tinggi kos diet Almased®?

Menurut pengeluarnya, terapi Almased® memerlukan sekurang-kurangnya setengah tahun sehingga semua fasa (permulaan, pengurangan, kestabilan dan fasa hidup) diselesaikan berturut-turut. Semasa fasa hidup, yang berterusan selama-lamanya, sebahagian makanan akan terus ditambah atau diganti dengan produk Almased®. Keperluan harian Almased® bergantung pada ketinggian pesakit dan sangat berbeza.

Pakej Almased® 500 gram boleh didapati di kedai dengan harga antara 15 dan 20 euro. Fasa awal berlangsung antara 3 dan 7 hari. Dalam tempoh ini, hanya produk Almased® yang diambil selain minuman rendah kalori.

Bergantung pada ukuran badan, 50 hingga 100 gram Almased® diperlukan tiga kali sehari. Ini sepadan dengan kira-kira 1-2 pek Almased® (kos: kira-kira 30 hingga 40 Euro).

  • Dalam fasa pengurangan, dua kali sehari diganti dalam jangka masa 6 minggu. Ini memerlukan sekitar 10-15 pek Almased® (kos: sekitar 200 hingga 300 Euro). - Dalam fasa kestabilan, satu hidangan sehari digantikan oleh Almased® dalam jangka masa sekitar 18 minggu.

Ini sepadan dengan sekitar 15-20 paket Almased® (kos: kira-kira 250 hingga 400 Euro). - Dalam fasa hidup, makanan ditambah sekali sehari dengan 50g-Almased®. Oleh itu, pakej Almg® 500g mencukupi selama 10 hari. Fasa ini dapat dilanjutkan selama-lamanya sebagai menambah untuk diet lengkap.