Diet cuka sari

Apakah diet cuka epal?

Terdapat banyak salah faham dalam cuka epal diet, kerana bentuk pemakanan ini sering disalah anggap sebagai diet sifar, di mana hanya cuka epal yang diminum. Sebaliknya, Apple Cuka Cider Diet terdiri daripada diet berkurangan kalori dan minuman cuka epal. epal cuka sari menyumbang kepada pengurangan berat badan dengan merangsang pengeluaran jus pencernaan.

Ini mendorong pencernaan dan apa yang disebut "produk buangan" dan toksin diekskresikan lebih cepat dan lebih baik. epal cuka sari juga memberi kesan positif pada darah paras gula dan dikatakan dapat mencegah serangan selera makan yang meradang. Dengan Cuka Apple Cider Diet, seseorang menggunakan maksimum 1200 kalori setiap hari, minum minuman cuka sari apel beberapa kali sehari dan bersukan.

Prosedur diet cuka epal

Dengan diet cuka epal, tiga makanan utama sehari dan dua makanan ringan antara makanan dibenarkan. Makanan harus terdiri daripada makanan yang sihat dan seimbang dan tidak boleh melebihi 1200 kalori Sehari. Batu asasnya adalah minuman cuka epal, yang diambil sebelum makanan utama dan makanan ringan.

Untuk mengurangkan berat badan dengan berkesan, seseorang harus mengelakkan produk tenusu, makanan dengan tepung putih, kerepek dan gula-gula. merokok harus dikurangkan jika boleh dan alkohol harus dielakkan. Anda harus melakukan senaman secara berkala, misalnya, menggunakan basikal dan bukannya kereta untuk ke tempat kerja dan menaiki tangga dan bukannya lif. Untuk menurunkan berat badan dengan berkesan, anda semestinya bersukan. Sekiranya anda mengikuti petua ini dan minum minuman cuka epal yang merangsang metabolisme sebelum setiap makan, paun akan turun dengan cepat.

Dos

Dengan diet cuka epal, cuka epal tidak diminum secara tulen. Cuka sari dicairkan dengan air dan minumannya boleh disaring mengikut rasa. Bahan asasnya ialah 150 hingga 200 mililiter air (berkarbonat atau pegun) dan satu hingga dua sudu cuka epal organik yang semula jadi mendung.

Sekiranya minuman itu terlalu masam, anda boleh menambah satu sudu teh madu. Untuk membakar vitamin mengimbangi dan jadikan minuman lebih bervariasi, anda kadang-kadang boleh mengganti 50 mililiter air dengan jus buah. Anda harus menggunakan jus semula jadi yang segar dari buah organik, seperti jus pir, jus epal atau jus wortel.

Rancangan / Rancangan mingguan diet cuka epal

Untuk menurunkan berat badan secara khusus dengan diet cuka epal, anda harus membuat rancangan diet yang merangkumi diet yang sihat dan program sukan. Dengan Diet Cuka Apple Cider, tidak lebih dari 1200 kalori dimakan setiap hari dengan makanan. Tiga makanan utama dirancang, sebelum masing-masing minum air dengan cuka epal diminum untuk meningkatkan metabolisme dan mengurangkan selera makan.

Sekiranya anda memerlukan makanan ringan di antara waktu makan atau jika anda memerlukannya melalui sukan, makanan ringan mestilah terdiri daripada makanan ringan rendah kalori, seperti sayur-sayuran mentah dengan dadih sayur atau curd rendah lemak dengan badam. Sekiranya makanan ringan dimakan di antara waktu makan, minuman cuka sari apel juga mesti diminum terlebih dahulu. Makanan mestilah terdiri daripada buah-buahan, sayur-sayuran dan produk gandum.

Makanan harus disediakan rendah lemak dan tidak boleh melebihi 1200 kalori total setiap hari. Semasa diet cuka epal, senaman sangat penting. Untuk hasil yang hebat, campuran dari latihan berat dan ketahanan unit sukan tiga hingga empat kali seminggu sesuai. Orang yang jarang bersukan harus mula perlahan, contohnya dengan berjalan kaki Nordik atau berenang, dan tingkatkan latihan mereka dengan perlahan.