Diet Strunz

Apakah diet Strunz?

Doktor dan ketahanan atlet Dr. Ulrich Strunz mencipta "Strunz Diet", Juga dikenal sebagai diet" Selamanya Muda ", yang terdiri dari diet rendah karbohidrat dan program sukan yang berdisiplin. Dengan pertolongan ini diet mungkin untuk menurunkan berat badan sehingga 7 kg dalam satu minggu. Ini mungkin menarik bagi anda: Bagaimana saya menjadi kurus?

Arahan untuk Diet Strunz

The Strunz diet direka untuk membantu anda mencapai berat impian anda hanya dalam tiga langkah, dan melakukannya dengan cara yang sihat dan berkesan. Walaupun minggu pertama diet bebas karbohidrat, tujuannya adalah untuk membangkitkan lemak yang tidak digunakan-membakar enzim. Kesan pemakanan dipercepat oleh latihan fizikal yang seimbang yang terdiri daripada ketahanan dan latihan kekuatan.

Oleh itu, metabolisme diaktifkan sepenuhnya dalam satu bulan dan pembakaran lemak proses secara beransur-ansur meningkat. Fasa kedua diet Strunz harus dijalankan sehingga berat badan yang diinginkan individu tercapai. Akhirnya, fasa ketiga, yang disebut diet kekal, yang bertujuan untuk mengekalkan berat badan yang diinginkan dalam jangka panjang dan mencegah kesan yo-yo yang ditakuti.

Fasa 1 - Pembakaran Lemak Vital

Fasa Vita-Fatburning radikal pertama berlangsung sekitar tujuh hingga sepuluh hari. Terdapat sukan yang sangat intensif, sekurang-kurangnya 30 minit setiap hari berjoging dan 10 minit latihan berat. Di samping itu, diet pada fasa pertama hanya terdiri daripada buah, salad, sayur-sayuran dan minuman protein.

Penting untuk minum cukup cecair dan mengambil vitamin dan mineral tambahan. Lemak haiwan dilarang dalam fasa ini. Ini mungkin menarik bagi anda: Menurunkan berat badan melalui pembakaran lemak

Fasa 2 - diet selang

Selama dua hingga sepuluh minggu ke depan, program ini akan bergantian antara Vital Fatburning dan Forever-Young. Buah-buahan dan sayur-sayuran di Forever-Young-Days boleh digabungkan dengan karbohidrat (produk bijirin penuh) dan daging dan ikan tanpa lemak. Pada Hari Vital-Fatburning-Days hanya buah, sayur-sayuran dan protein shake boleh dimakan. Fasa kedua hanya selesai apabila hidangan yang diinginkan tercapai.