Bagaimana saya boleh mengetatkan kulit di paha saya jika saya telah menurunkan berat badan? | Menanggalkan paha

Bagaimana saya boleh mengetatkan kulit di paha saya jika saya telah menurunkan berat badan?

Untuk menegangkan kulit pada paha selepas penurunan berat badan, banyak latihan pada amnya dapat membantu. Berjalan, berjoging, berenang dan lain-lain ketahanan sukan membantu menegangkan kulit. Istimewa kaki latihan lebih berkesan kerana secara langsung mengatasi otot-otot kawasan yang terjejas.

Penting untuk mencipta kebaikan darah peredaran untuk kulit yang kencang. Urutan, sikat kulit dan penggelek rangsangan merangsang darah peredaran dan membantu menegangkan kulit. Ia juga penting agar kulit dibekalkan dengan kelembapan yang mencukupi. Pelembap yang cukup dengan losyen berkualiti tinggi membantu di sini.

Zon masalah: Menunggang angin - apa yang membantu?

Lapisan lemak degil di punggung dan paha, yang disebut beg pelana, berlaku pada banyak wanita. Punca menunggang angin sering menjadi kecenderungan, gangguan pengedaran lemak kongenital. Untuk menjaga agar lemak tetap kecil, anda harus memakai lemak sebanyak mungkin dan melakukan banyak sukan.

. paha angkat adalah senaman yang disasarkan terhadap beg pelana. Latihan mesti diulang secara berkala. Istimewa urut teknik seperti endermologi juga membantu. Limfa saliran, pembalut dan manual urut kaedah juga mengatasi bongkahan menunggang.

Ubat rumah tangga untuk menurunkan berat badan di paha

Rawatan semula jadi untuk mengurangkan berat badan secara amnya adalah rempah, herba dan teh. Contohnya adalah kayu manis (teh), teh hijau dan halia. Dandelion dan pudina juga merangsang metabolisme, serupa dengan bijaksana.

Untuk menurunkan berat badan, anda harus makan dengan perlahan dan mengurangkan pengambilan kalori anda. Meminum banyak air membantu mengurangkan rasa lapar. Makanan ringan harus dielakkan dan anda hanya boleh makan ketika anda benar-benar lapar.

Untuk menurunkan berat badan dengan sihat, anda harus mengelakkan tekanan dan tekanan psikologi. Tidur dan rehat yang mencukupi membantu mengatur metabolisme dan menguraikan lebih banyak lemak. Banyak latihan meningkatkan pengambilan kalori dan memberi daya hidup.

Sekiranya anda ingin menurunkan berat badan dengan rawatan rumah di paha anda, anda memerlukan banyak kesabaran. Ubat dan muslihat rumah yang disebutkan di atas dapat membantu berat badan berlebihan dan menyokong penurunan berat badan apabila digunakan selama beberapa minggu.