Menanggalkan paha

Pengenalan

Pembalut lemak degil di paha, yang disebut jodhpurs, selulit dan stretch mark mengganggu banyak wanita di kaki mereka. Terdapat pelbagai sebab mengapa anda ingin menurunkan berat badan di paha anda, dan cara untuk mendapatkan kaki langsing. Lemak di paha dapat ditangani dengan sukan, pemakanan sihat atau suntikan lemak. Untuk angin sepoi-sepoi dan selulit di bahagian belakang paha, terdapat spesifik kaki senaman untuk mengetatkan tisu.

Apakah pilihan untuk menurunkan berat badan di paha?

Sekiranya anda hanya ingin menurunkan berat badan di paha anda kerana anda berpuas hati dengan seluruh badan anda, tegas diet tidak perlu. Dengan diet, anda menurunkan berat badan ke seluruh badan anda. Ini bermaksud bahawa untuk menurunkan berat badan secara khusus pada zon masalah paha, kelaparan tidak banyak digunakan.

Sebaliknya, anda harus makan rendah lemak dan tinggi serat diet. Makanan harus sihat, makanan siap, gula-gula dan minuman bergula harus dielakkan. Anda juga harus minum air sebanyak mungkin.

Anda dapat menurunkan berat badan dengan baik dan terutama pada kaki jika anda cukup bersenam dan melakukan latihan berat. Seseorang membina tisu otot paha dengan sukan dan disiplin dan dengan itu mengurangkan lilitan. Untuk menghilangkan lemak berlebihan, anda harus lakukan ketahanan bersukan dengan kerap.

Hanya khusus kecergasan senaman dapat membantu melawan angin kencang dan selulit. Program senaman yang baik dalam kombinasi dengan diet yang sihat sangat berguna. Sekiranya anda tidak dapat menyingkirkan pembakar lemak walaupun anda telah berusaha keras, anda boleh mempertimbangkan suntikan lemak (lipolisis suntikan), yang akan mencairkan pound.

Diet yang sihat, yang disasarkan kecergasan program, suntikan lemak atau pembedahan plastik boleh menyebabkan penurunan berat badan di paha. Juga mungkin untuk menurunkan berat badan di bahagian dalam paha. Sukan adalah kaedah terbaik untuk mengatasi lemak jahat di paha.

Kaedah yang berkesan untuk membina otot di tempat yang betul disasarkan latihan kekuatan pada kaki. Ini membina otot, yang seterusnya membakar lebih banyak lemak. Anda boleh melakukan latihan kaki di mesin di gimnasium, latihan percuma di rumah atau di alam semula jadi.

Sebagai tambahan kepada latihan khusus untuk kaki otot, disyorkan untuk dilakukan ketahanan sukan untuk mencairkan lemak. Untuk kehilangan berat badan pada paha, berenang, berbasikal dan berjalan kaki Nordik sangat sesuai. Sukan kompensasi seperti itu juga membantu merehatkan otot yang telah diregangkan oleh latihan berat.

Ini juga memberi kesan positif pada ketegasan kulit dan ketahanan. Sekiranya anda ingin menurunkan berat badan di paha tanpa bersenam, anda tidak boleh lapar dalam keadaan apa pun. Sekiranya anda kelaparan sebagai bagian dari diet radikal, anda akan menurunkan berat badan ke seluruh badan anda dan sebaik sahaja anda mula makan "normal" lagi setelah diet, risiko kesan yoyo yang ditakuti sangat tinggi.

Semasa diet, metabolisme beralih ke api rendah, pengambilan kalori kemudian tiba-tiba meningkat dengan mendadak, ia meletakkan makanan, "tenaga", dalam bentuk pembalut lemak untuk disiapkan untuk waktu buruk yang lain. Ini bermaksud bahawa bukannya diet, seseorang harus kembali menjalani diet sihat dan rendah kalori. Sekiranya anda ingin menurunkan berat badan tanpa bersenam, Fat-Away-Injection boleh menjadi alternatif untuk menurunkan berat badan secara khusus pada paha.

Suntikan mencairkan lemak dengan cepat dan untuk waktu yang lama, tetapi penggunaannya agak mahal pada harga € 200 hingga € 450 setiap permohonan, kerana beberapa aplikasi sering diperlukan. A urut dengan krim atau pengelupasan yang baik dengan garam alkali menegangkan kulit dan menjadikan kaki cantik. Pancuran bergantian dengan air sejuk dan suam ketatkan tisu penghubung dan mengencangkan peha dengan berkesan.

Squats (lutut lutut) adalah latihan yang hebat untuk paha dan bahagian bawah. Mereka sangat sukar, tetapi dengan cepat membawa kejayaan. Anda membuka kaki sedikit lebih daripada lebar pinggul, jari kaki anda menghala ke hadapan dan kaki anda perut tegang.

Kemudian anda menekuk lutut, angkat tangan ke hadapan dan pergi dengan baik dan dalam. Bahagian bawah ditolak ke belakang semasa pergerakan dan lutut sentiasa berada di belakang jari kaki. 3 x 15 pengulangan setiap hari dan anda akan merasakan dan melihat perubahan positif selepas 1 - 2 minggu.

Paru-paru juga berkesan untuk kaki seperti mencangkung. Anda berdiri tegak, kaki anda terbuka lebar pinggul anda dan perut anda rapat. Anda kemudian mengambil langkah besar ke depan dengan kiri kaki, sekali lagi lutut tidak pernah melangkaui hujung kaki.

Bengkokkan kaki kanan ke bawah dengan gerakan kecil dan lakukan 15 pengulangan pada setiap sisi. Pengangkat sisi adalah latihan untuk melatih bahagian dalam dan luar paha dengan berkesan. Anda berbaring di sebelah anda dan menyokong bahagian atas badan anda dengan bersandar di sebelah kanan anda lengan.

Tangan kiri disokong di hadapan perut dan kaki diregangkan lurus sehingga badan membentuk garis. Perut tegang dan kaki kiri diangkat sepenuhnya ke luar. Satu lagi latihan yang baik untuk paha adalah penekan kaki.

Di sini anda berdiri dalam kedudukan empat kaki, lengan anda diregangkan di bawah bahu dan lutut di bawah pinggul anda. Kaki dibuka sedikit. Kemudian anda melepaskan kaki kanan dan membengkokkan lutut sekitar 90 darjah, dengan telapak kaki menunjuk ke atas.

Angkat kaki ke paras pinggul dan perlahan-lahan tolak ke atas dan ke bawah sekali lagi. Untuk pengangkat sisi dan penolak kaki 3 x 20 pengulangan untuk setiap sisi adalah disyorkan. Diet umumnya merupakan cara yang popular dan berkesan untuk menurunkan berat badan.

Sekiranya anda ingin menurunkan berat badan secara khusus di paha anda, anda harus sedar bahawa dengan berdiet anda menurunkan berat badan ke seluruh badan anda. Bahagian tubuh mana yang anda turunkan berat badan terlebih dahulu dan berapa banyak yang anda turun dalam prosesnya berbeza bagi setiap orang. Penurunan berat badan dengan diet sangat bergantung pada keadaan awal dan pengedaran lemak di dalam badan.

Sekiranya anda hanya ingin menurunkan berat badan di paha anda dan sebaliknya langsing, lebih mudah untuk menurunkan berat badan secara khusus pada kaki anda sebagai sebahagian daripada diet daripada jika anda, misalnya, lebih kuat secara keseluruhan. Sekiranya anda merancang untuk menurunkan berat badan secara umum atau khusus pada paha, anda harus mencuba diet rendah kalori, rendah lemak dengan makanan seimbang dan sihat. Diet rendah karbohidrat yang boleh dibuat dalam jangka masa yang lebih lama sangat sesuai.

Anda dapat menyokong diet dengan berkesan jika anda juga bersenam. Dengan membina otot, lebih banyak lemak dibakar dan badan menjadi bentuk. Sekiranya anda ingin menurunkan berat badan dengan mengubah diet anda di paha, diet harus rendah kalori, sihat dan seimbang sehingga tubuh membakar lebih banyak lemak. Seperti kehilangan berat badan pada paha dengan diet, perubahan diet yang sihat secara amnya mengakibatkan penurunan berat badan di seluruh badan. Ini bermaksud bahawa anda tidak dapat menurunkan berat badan hanya atau secara khusus pada paha anda ketika anda menukar diet atau menjalani diet.