Vine pokok bunga

Penerangan bunga Vine

Tanaman pendakian Vine tumbuh di kawasan yang lebih panas. Bunga-bunganya yang kecil dan hijau tumbuh dalam kelompok yang padat. Waktu berbunga adalah pada musim bunga atau awal musim panas, bergantung pada iklim.

Keadaan fikiran

Anda keperibadian yang kuat dan anda bertekad untuk mendapatkan jalan anda.

Kanak-kanak Keanehan

Anak-anak di Vine-state selalu berusaha untuk mendapatkan jalan mereka, jika tidak ada cara lain, walaupun dengan pemukulan dan jeritan yang kejam. Dalam tadika dan sekolah, kanak-kanak lain harus menerima permainan atau aktiviti yang disarankan oleh mereka. Mereka mengambil alih kepimpinan kumpulan, menetapkan nada, campur tangan.

Di rumah, anak-anak degil, yakin dengan apa yang mereka lakukan dan mereka tidak prihatin terhadap kritikan ibu bapa mereka. Mereka tidak berjaya menundukkan diri mereka kepada pihak berkuasa seperti ibu bapa dan pendidik dan jarang memberi respons terhadap cadangan mereka. Kanak-kanak ini harus dirawat dengan Vine pada usia dini untuk mengelakkan mereka menjadi dewasa yang sombong, tidak bertanggungjawab, tidak popular dan kesepian.

Pengumuman orang dewasa

Orang-orang dalam keadaan anggur negatif memiliki kewibawaan dan ketegasan yang tinggi, mencapai tujuan mereka melalui kekejaman dan penindasan. Seseorang mempunyai tuntutan yang tinggi untuk berkuasa, ingin menindas dan menundukkan yang lemah, tidak bertolak ansur dengan percanggahan. Dalam keadaan pokok anggur yang negatif, seseorang akan kehilangan perasaan sepenuhnya kepada orang lain dan menjadi mangsa khayalan seseorang.

"Anak-anak mesti disentuh dengan kuat," walaupun ada risiko bahawa anak-anak anda sendiri tidak akan merasa sayang tetapi hanya ketakutan. "Anda tidak boleh berfikir, tetapi melakukan apa yang saya katakan!" Seseorang mempunyai sifat kepemimpinan di atas rata-rata, mencari jalan keluar dari setiap krisis, tetap menjadi pemenang, yakin akan kekurangan dan kekuatan seseorang, memaksakan kehendak seseorang kepada orang lain.

Kata-kata pertimbangan dan keadilan tidak diketahui, anda akan menemui mayat tanpa hati nurani yang buruk. Kisahnya penuh dengan penjahat dan zalim di negeri Vine. Dalam sejarah baru-baru ini, pengikut Hitler pastinya ada di antara mereka.

Juga pada masa sekarang terdapat banyak orang sezaman seperti itu yang tanpa belas kasihan dan kejam menindas dan menyeksa orang lain. Orang-orang anggur memberi corak kepada orang lain dengan penampilan yang mencabar, kesepian kerana tingkah laku mereka. Ketidakteraturan dan ketegangan dalaman sering membawa kepada fizikal kesakitan, tekanan darah tinggi, pengerasan sendi dan kapal.

Matlamat aliran Vine berbunga

Orang yang memerlukan Vine harus belajar untuk tidak menggunakan kekuatan keperibadian mereka yang kuat semata-mata untuk kepentingan mereka sendiri. Juga menjadi jelas bahawa sifat kepemimpinan yang kuat hanya diperlukan dalam krisis sementara dan selebihnya seseorang menggunakan kebolehan positif seseorang untuk kebaikan dan bukan menentang kebaikan masyarakat. Seseorang mengembangkan penerimaan dan kepekaan terhadap orang lain, dapat menjadi pemahaman yang unggul yang terkesan dengan kewibawaan semula jadi. Seseorang belajar untuk mewakilkan dan menolong orang lain untuk menolong diri mereka sendiri dan mencari jalan mereka sendiri.