Agrimony bunga aliran

Penerangan mengenai bunga Agrimony

Bunga kuning kecil pada tanaman setinggi 30 hingga 60 cm di ladang dan tanah bera. Setiap bunga berbunga hanya 3 hari, waktu berbunga antara bulan Jun dan Ogos.

Keadaan fikiran

Seseorang cuba menyembunyikan kebimbangan, menyakitkan fikiran dan kegelisahan dalaman di sebalik fasad kebahagiaan dan kegembiraan.

Kanak-kanak Keanehan

Anak-anak yang memerlukan Agrimony senang dijaga, selalu ceria dan sopan, selalu dalam suasana hati yang baik. Mereka menyembunyikan perasaan mereka di sebalik wajah yang ceria dan persekitaran tidak menyedari ketika mereka merasa tidak selesa. Mereka popular dengan kanak-kanak lain kerana mereka selalu menyerah untuk mengelakkan perbalahan.

Mereka juga bertentangan dengan ibu bapa mereka. Mereka suka membuat orang lain ketawa dan sering memberi “badut kelas”, mereka tidak suka bersendirian, selalu gelisah dan dalam ketegangan tinggi. Ketegangan dalaman mempromosikan gambar klinikal seperti: keletihan kronik, berat badan berlebihan, gangguan makan.

Perokok kecewa, peminum kekecewaan dan / atau pemakan frustrasi selalu ketika mereka bersendirian. Kanak-kanak mengunyah kuku atau menjadi pembasmi katil. Kegelisahan dalaman juga ditunjukkan secara luaran dengan terus memutar-mutarnya rambut, bermain di rantai, tidak dapat duduk diam dll.

Pengumuman orang dewasa

Orang yang memerlukan Agrimony mudah terpengaruh, terlalu sensitif terhadap pengaruh luar. Mereka selalu menunjukkan wajah yang ramah dan ceria ke persekitaran mereka, walaupun mereka disiksa oleh ketakutan dan kegelisahan, kecewa atau tertekan. Seperti pelakon, anda mengubah tambang yang baik menjadi yang buruk.

Bukan urusan orang lain seperti apa di dalamnya. Di bahagian luar, bahagian depannya tetap mesra dan ceria. Seseorang mengelakkan konflik demi keamanan, tidak suka pertengkaran, memerlukan keharmonian.

Kebimbangan dan ketakutan disimpan pada diri sendiri. Agrimony orang-orang sangat popular di persekitaran mereka, disebut "orang yang senang", ya-lelaki, disesuaikan dan selalu sangat ramah dan baik kepada sesama mereka (dengan harapan orang lain juga akan ramah kepada mereka ). Masalah yang ada tidak diperhitungkan dan untuk tidak memikirkannya, seseorang melemparkan diri ke dalam semua jenis aktiviti. Rileks luar, tegang ke dalam, seseorang mudah terkena pelbagai jenis ubat dan mempunyai maksiat tersembunyi yang kecil.

Matlamat Agrimony brook blossom

Kesengsaraan harus mendorong orang untuk mengembangkan lebih banyak keterbukaan, dapat berkomunikasi sendiri, mengakui kebimbangan dan kesukaran mereka dan tidak perlu bersembunyi di sebalik wajah yang ramah dan ceria sepanjang masa. Agrimony memperkuat kesediaan untuk mengenali kelemahan dan kesilapan seseorang dan meningkatkan kemampuan untuk menangani konflik dan kejujuran terhadap diri sendiri. Masalah diberi status yang betul, dalaman mengimbangi dan kebahagiaan sejati diusahakan.