Bintang Bunga Bach di Betlehem

Penerangan mengenai bunga Bintang Betlehem

Kilang itu (Bintang Betlehem) adalah saudara dari bawang dan bawang putih. Ia tumbuh di hutan dan ladang. Daun dibahagi di tengah-tengah dengan jalur putih, bunga-bunga berwarna putih dan terbuka pada bulan April dan Mei hanya di bawah sinar matahari.

Keadaan fikiran

Seseorang belum dapat memahami mental atau fizikal kejutan. "Selimut."

Kanak-kanak Keanehan

Anak-anak yang memerlukan Star of Bethlehem tertekan dan sedih sejak sekian lama setelah mengalami tekanan seperti sakit atau kemalangan, mereka menarik diri dan tidak mahu ditenangkan. Kadang-kadang mereka tidak suka bermain, tidak makan, tidur dengan teruk.

Pengumuman orang dewasa

Seorang masih dalam keadaan kejutan selepas kejadian yang mengganggu dan disekat, selepas kemalangan, setelah kecederaan mental. Tidak kira sama ada peristiwa itu berlaku sejak dulu (misalnya, kejadian semasa kelahiran) atau baru-baru ini. Pengalaman itu juga boleh kelihatan remeh bagi dunia luar.

Namun, orang yang terkena tidak dapat melupakan dan memproses apa yang mungkin juga berlaku secara tidak sedar. Keperibadian yang ada di tidur senja, boleh dikatakan, dalam keadaan mati rasa dalaman dan enggan mengambil bahagian dalam kehidupan aktif. Seseorang mempunyai kesan yang lemah terhadap alam sekitar, berbicara dengan suara rendah dan bersuara yang menjadi sedikit lebih tenang menjelang akhir ayat, pergerakannya perlahan, ekspresi wajah membeku.

Seolah-olah seseorang "tidak cukup di sana". Seseorang kelihatan sedih, tidak gembira, lumpuh oleh kesedihan. Tiba-tiba muncul penyakit seperti multiple sclerosis, Parkinson, gangguan pertuturan, gemetar dapat menunjukkan Bintang Betlehem yang negatif keadaan.

Destinasi Bintang berbunga di Bethlehem

Star of Bethlehem harus membantu melepaskan penyumbatan mental dan bertenaga. Daya hidup, kejelasan dan kekuatan dalaman akan dibuat baru. Star of Bethlehem adalah "Soul comforter" dan "kesakitan melegakan ”.