Diet brigitte | Diet campuran tenaga yang paling terkenal

Diet brigitte

Brigitte diet adalah program jangka panjang untuk mengubah tabiat makan dan lebih banyak latihan dalam kehidupan seharian. Makanan yang penuh, sihat dan rendah lemak diet ditawarkan dalam bentuk makanan campuran. Resipi boleh dicontohi dan program sukan juga mengandungi petua berguna untuk pemula.

Pengambilan kalori harian antara 1400 dan 1500 kkal dan, jika diikuti secara konsisten, penurunan berat badan yang perlahan tetapi berterusan dicapai. Seseorang boleh memilih antara tiga bentuk pemakanan campuran ini diet: Menu harian merangkumi 5 hidangan sehari dengan banyak buah dan sayur. Terdapat senarai membeli-belah untuk semua resipi.

Bahan-bahannya terdapat di setiap pasar raya. Diet Brigitte yang baru juga menilai makanan mengikut ketumpatan tenaganya. Makanan siap makan semakin banyak disertakan dan dinilai mengikut prinsip lampu isyarat dan ketumpatan tenaga.

Terdapat varian untuk orang yang suka memasak dan satu untuk mereka yang tidak mahu memasak, yang meningkatkan kesesuaian setiap hari bentuk pemakanan ini. Brigitte menawarkan jurulatih tokoh yang disebut, penasihat maya yang dapat dimuat di telefon bimbit.

  • Diet Brigitte sesuai untuk orang yang mempunyai BMI 25 hingga 30.
  • Diet pemula: program minimum dengan resipi untuk hidangan dan makanan ringan yang dapat disiapkan dengan cepat.
  • Diet hijau: Makanan vegetarian
  • Diet berwarna-warni: Diet campuran tenaga

Myline

Program diet campuran ini berdasarkan tiga rukun.

  • Lajur pertama disebut: "Makan dengan baik". Makanan campuran rendah lemak dan tinggi serat dengan banyak buah dan sayur-sayuran ditawarkan.

    Resipi sangat rendah lemak dan rancangan hariannya berbeza-beza. Terdapat juga petua mengenai cara mengurangkan garam semasa memasak. Produk bermusim lebih disukai. Dianjurkan untuk makan secara berkala setiap 3-4 jam.

  • Tiang kedua disebut: "Latih dengan benar" Program ini juga meliputi program latihan yang terdiri dari ketahanan dan latihan kekuatan.
  • Rukun ketiga disebut: "Berfikir secara positif" Program mental harus memberi kesan yang menyokong dan menjadikannya lebih mudah dilaksanakan. Matlamat program ini adalah untuk mengubah dan meningkatkan tingkah laku pemakanan dan bersenam dalam jangka panjang.